Luisteren – Kanye West

Standaard

Ik was nooit heel erg fan van Kanye West, sommige hitjes vond ik wel leuk, maar een heel album ging me altijd net iets te ver. Vooral de autotunesound was me iets te heftig.
Vorige week was ik bij mijn ouders, en mijn vader had de nieuwe cd van Kanye gebrand, of ik die misschien wilde? Ik had hem in de auto aangezet en was eigenlijk fan vanaf het eerste liedje, ik draai hem op de computer, thuis en op werk (mijn Ipod is helaas stervende, dus kan geen nieuwe muziek er meer opzetten).
Een van mijn lievelingsnummer is: Lost in the world, zie hieronder. Met een sample van Bon Ivers Into the woods en dan een stevige beat, ja I like.

Geef een reactie

