Luisteren – Rock Werchter

Standaard

Afgelopen weekend was ik op Rock Werchter in België, een redelijk spontaan uitje. Ik zou sowieso naar mijn Belgische vriendinnetje gaan, en die belde me vorige week op of ik vrijdag en zaterdag soms naar Werchter wilde, want ze had nog kaarten.
Muziek, gezelligheid, buiten zijn, hell yeah, dus daar gingen we.
Het was superleuk, veel gezien en ontzettend veel gedanst.
Wat voor mij het allerbeste concert was, (en gelukkig voor mij komen ze ook op Lowlands waar ik ze nog eens kan aanschouwen) was Chase and Status.
Ik ben daar zo uit mijn dak gegaan!


Stel je dit voor, buiten, biertje en dan helemaal uit je dak!
Enjoy!

Geef een reactie

