Luisteren – Favo liedjes van het moment

Standaard

Er zijn op dit moment een paar liedjes die ik om de zoveel tijd even aan moet zetten om keihard mee te zingen of even op te dansen.
Luister en huiver!


Een beetje fout, dat geef ik toe, The Wanted is een Engels/Ierse boyband, maar man wat word ik vrolijk van dit nummer. De zomer in mijn bol!


Gavin! Hij is terug, finally! En wat een lekker nummer is dit. Ik ben fan van Gavin sinds I don’t wanna be, en heel het album Chariot heb ik grijsgedraaid. Zijn tweede album viel mij een beetje tegen, maar dit nummer maakt alles weer goed.


En deze natuurlijk, kan niet stil blijven zitten als ik dit liedje hoor. Gelukkig komen ze ook naar Lowlands dit jaar, ben benieuwd hoe ze live klinken!

»

  1. Serieus, als ik alleen al de begintonen van Not Over You op de radio hoor spring ik uit mijn panty. Ik kan niet wachten op zijn nieuwe album :)

    • Ik kan ook niet wachten! En als dit nummer komt dan duw ik ook iedereen uit mijn weg om op een willekeurig object te staan dansen en KEIHARD mee te zingen. :’D

      • Ehm, ik ook.
        Ik hou vooral ervan om heel hard mee te zingen DAMN DAMN GIRL YOU DO IT WELL. Dus ja :’D

Geef een reactie

