Zien – Bridesmaids

Standaard

Vorige week ging ik met een vriendin naar de film. We hadden zin in luchtig vermaakt en zouden daarom naar Bad Teacher gaan, maar toen we aankwamen bij de bios en we kaartjes gingen halen, zagen we ook dat Bridesmaids draaide. Die leek ons allebei ook wel vermakelijk op een ‘verstand op nul’ manier en omdat deze eerder begon, dachten we let’s go!
Ik kan jullie zeggen dat ik heel lang niet zo hard gelachen heb bij een film. De een na de andere grap kwam voorbij en hij is gewoon heel grappig. Best ook heel grof af en toe, maar dat vind ik wel leuk.

De openingsscene is al supergrappig en erg herkenbaar. De hoofdrolspeelster, Kristin Wiig is geweldig in deze film, haar mimiek, haar timing, alles.
Dus mocht je nog een leuke film zoeken, met vriendinnen, of zelfs met de boyfriend (het is namelijk echt geen chickflick, al zit er een kleine romance in, het is bovenal gewoon heel hard lachen en ik denk dat de jongens dat ook wel kunnen waarderen) dan raad ik deze aan!

Hier nog even de trailer:

Geef een reactie

