Leven – Let the rain fall down

Standaard

weheartit.com


Het regent. En niet zo’n beetje ook. En iedereen klaagt steen en been, want het is juli en dit is toch geen zomer en ik wil naar een zonnig oord.
Ik hou van regen. Heel erg, zeker als ik thuis ben en ik heb thee binnen handbereik, een goede film of een serie. Ik hou er ook van om naar buiten te kijken en al het weergeweld te aanschouwen. Het heeft voor mij iets fijns om me zo nietig te voelen als ik kijk naar de stromende regen. En ook wel iets kalmerends.

weheartit.com

Vandaag was ik in de stad, en was daar redelijk droog aangekomen, maar toen ik uiteindelijk naar huis moest regende het keihard. En dat vind ik niet erg. Dat komt ook omdat ik naar huis ga, want ik hou wel van de regen, maar niet als je ergens mooi en presentabel aan moet komen, maar ik fiets dan echt door de regen op een manier van, kom maar! Je wordt toch wel nat, might as well enjoy it, toch? (of er is iets mis met mij dat kan ook) En dan kom je thuis, doorweekt, druipende haren, koud, en dan trek je alles uit en je warme joggingbroek, sloffen en University of Wisconsin trui aan, je zet een kop thee, en zijgt neer op de bank en luistert naar het getik op de ramen en op het dak.

weheartit.com

Ja ik hou er van.

Maar ik weet dat veel mensen die liefde niet delen, en die nog steeds denken grmblbl, wanneer kan ik het eerste vliegtuig nemen naar Bali, het is gvd juli.
Ja. Daar kan ik jullie ook niet mee helpen, maar misschien een tropisch liedje met idem dito clipje het beter maakt… ;)

Plaats een reactie