Leven – En dan nog even dit

Standaard

Ok, twee dingen vandaag!
Of nee, eigenlijk drie. Het eerste is namelijk dat ik zie (via het oh zo mighty wordpress dashboard) dat ik meer bezoekers krijg! Ja ja, eerst waren het er 0. En nu gaat het toch langzaam omhoog richting 40! Dus, hallo iedereen, leuk dat jullie me hebben gevonden en drop a note als je wilt, of niet!
Dus, dat als eerst.

Dan, het tweede.
Het is binnen! Wat is binnen? Mijn hoes voor mijn MacBook, en hij is zo mooi.
Hij is roze. Kijk maar:

Kijk, echt roze!


Het ging namelijk zo, ik had deze vorige week besteld (het was het afscheidskadootje van mijn werk, lief!) en hij zou vanaf afgelopen woensdag kunnen komen. En ik maar thuis wachten en wachten (ok grapje, ik zit nu alleen nog maar thuis ‘ te werken’, dus zoveel moeite was het niet) en toen zou hij vandaag toch eindelijk komen.
Dus ik was er klaar voor, ontvangstcomité, slingers, taart. (Not really, maar zou iemand dat wel eens doen? Zo blij zijn met een pakketje dat de postbode onthaald wordt met champagne enzo? Lijkt me best leuk. Als je bijvoorbeeld een bruid hebt besteld? Lijkt me een feestelijk moment als ze er dan eenmaal is. Nu ja, ik dwaal af) Toen ging ik even bij Track en Trace kijken, of ze al iets konden zeggen qua tijd.
Nu stond er dit: De bestelling komt maandag, er was geen gehoor bij eerste poging.
Hmmm, ik heb de bel niet gehoord, en die is best wel hard bij mij, dus wat is deze?
Ik bellen, nu ja, lang verhaal kort, de chauffeur is met piepende remmen omgedraaid en teruggekomen en nu heb ik een roze mac.

En dan dus inmiddels het derde dingetje:
Een sapje, gewoon, omdat het kan!

Groen, lekker sapje


Deze had ik afgelopen woensdag gemaakt en ik wilde hem jullie niet onthouden.
Dit was een kwestie van of fruit weggooien want het is bijna kantje boord of in de blender.
Drie keer raden wat ik heb gekozen.
Enfin, er zit in: twee kiwi’s, een bijna halve meloen en komkommer. (Die komkommer ging er in, omdat ik dacht, er mist iets, hey er ligt nog een komkommer in de ijskast, en die is ook groen)
En het was erg lekker, erg fris en erg zomers. Daar had je gister niets aan met het weer, maar vandaag schijnt de zon dus kun je aan de slag!

»

  1. Ja lekker sapje hoor en kekke laptop. Kun je je draai al een beetje vinden thuis? Is het misschien niet zo dat je bijv. liever ’s avonds werkt of ’s nachts? Ik las ooit een interview met een schrijfster die het beste werkte van 4:00 – 9:00 uur en daarna weer ging slapen. Ja dat kan :’D

    (P.S. Ik stalk je niet ik heb alleen je weblog vanochtend pas ontdekt, vandaar:)

    • Ja de draai gaat aardig, ik werk eigenlijk beter overdag, zeker als ik het ook behandel als een werkdag. (Met de nodige afleidingen, true, maar I am working on it) En s avonds werk ik nu in de horeca, om in mijn vaste lasten te voorzien. Soms ben ik idd nog wat laat bezig, maar ik heb mijn slaap wel nodig, dus om echt aan nachtschrijven te gaan doen zie ik nog niet echt zitten.. Maar goed, ben nog steeds van alles aan het proberen, dus wellicht ben ik volgende maand wel creature of the night. ;)

      En thnx voor je reacties :)

      Op 15 jul 2011, om 15:43 heeft

  2. Ja maar wie zou er geen afleidingen hebben tegenwoordig? Ik heb zelfs voortdurend afleidingen OP mijn werk (ja, ook daar kijk ik helaas YouTube-filmpjes :() Ik denk wel dat het indd goed is om de dag als werkdag te zien, want in principe is dat ook waar je je mee bezighoudt natuurlijk: werk. Ik vind het wel knap dat je de discipline hebt om (vroeg) op te staan en te gaan sporten enzo. En je suis een beetje jaloers:) Ga zo door!!!

Geef een reactie

