Eten – Grilled cheese met aardbeien en brie

Standaard

foodcomablog.com


Sinds een maand of wat ben ik fan van deze blog: Food Coma.
Niet alleen is Emma (de schrijfster van deze blog) hilarisch, mooi en heeft ze altijd leuke outfits aan, ze maakt ook nog eens de lekkerste recepten.
Bij het zien van alle maaltijd/recepten foto’s begint mijn maag al te knorren, en wil ik alles stante pede gaan maken.
Gisteren heb ik samen met een vriendin de ‘Double Berry Grilled Cheese‘ geprobeerd. Man oh man wat lekker.
In plaats van de frambozenjam die zij gebruikt hebben wij kersenjam gepakt en dat was ook heerlijk.

Het was moeilijk om deze om te draaien in de pan (als iemand daar een tip voor heeft?) want erg stabiel zijn ze niet, maar zo lekker.
Zo zo lekker.

Gisteren hebben we de miniversies gemaakt, zoals Emma op haar blog, maar ik denk dat ik binnenkort de big guns van stal ga halen en gewoon een grote versie ga maken, zo heerlijk is het fruit gecombineerd met de brie en gesmolten en het brood lekker getoast (met een beetje boter) in de pan.

Lekker voor de zondagmiddag!
(Of elke andere dag van de week natuurlijk)

Eén reactie »

  1. Hmmmmm, ziet er vet lekker uit! Ben benieuwd hoe het er bij jou uit zag. Volgende keer ook foto’tje plaatsen! :)

Geef een reactie

