Luisteren – Klein dansje

Standaard

Voor vandaag twee liedjes, die me weer even terugbrengen naar Werchter (En dan niet omdat de bands live op hebben getreden, maar omdat Discobar Galaxie, mijn nieuwe Vlaamse helden (Die eigenlijk helemaal niet nieuw zijn, ze draaien geloof ik al tig jaar, maar ik heb ze nu pas ontdekt) deze muziek heerlijk door elkaar draaiden.)

Lykke Li – Follow Rivers (The Magican Remix)
Zij komt dit jaar wel naar Lowlands, dus ik ben erg benieuwd!

The Yeah Yeah Yeahs – Heads will roll (A-trak remix)
Ja, weer een remix, maar hij knalt er zo lekker in bij 0:58 en dit swingt fijn.

Fijne middag/avond nog!

En als jij nog leuke swingliedjes hebt, laat ze achter bij de comments!

Geef een reactie

