Eten – Koken met vriendinnen

Standaard

Een impressie van het etentje van gisteren:

Zoete aardappel


Aubergines


Aubergines na grillen


Zoete aardappel salade

Ik vind het lastig om mooie eetfoto’s te maken ben ik achter gekomen. Dat ligt eigenlijk gewoon aan het licht en ook aan mij, daar ik nog niet heel veel weet van licht en sluitertijd en diafragma’s enzo, maar ik heb heel veel foto’s gemaakt van het eten, en dit zijn de enige een beetje decent. Die laatste eigenlijk niet, het ziet er namelijk veel smeriger uit dan het daadwerkelijk was, maar anders blijf je zo hangen bij rauwe groentes en dan lijkt het misschien alsof we rauwe zoete aardappel hebben gegeten. En dat was niet zo.

Enfin, gisteren ging ik dus koken en eten met vriendinnetjes, en we hadden 2 heerlijke recepten gemaakt uit de Delicious. Een was: gegrilde aubergines met tijm olie (alleen dan zonder tijm, want die was vergeten) en buffelmozzarella, geserveerd met een grove tapenade en brood, en het ander was een zoete aardappelsalade met feta, zaden, tomaat en basilicum.
Het was lovely, en veel te veel.
Zoveel, dat we dit niet gemaakt hebben, en jullie hebben allemaal kunnen lezen hoe lekker ik dat vond.
Dus dat zegt wel wat over hoe vol we zaten.

Maar het was heel gezellig, en er was ook wijn, en na het eten gingen we om de beurt even op bed liggen om bij te komen, en er is veel gelachen en gepraat en er zijn dus heel veel foto’s gemaakt, maar die zijn bijna allemaal een beetje mislukt, maar zo leer je.

En toen was de wijn op en gingen we naar huis.

Jullie nog wat leuks gedaan?

Geef een reactie

