Leven – Wat doe je als het regent met een H? – Huilen

Standaard

Bij overtreding geldt een boete


Ok, ok, ik weet dat ik vorige week nog zei dat ik regen niet zo erg vond, dat ik het zelfs wel kon waarderen zo op zijn tijd.
Maar ik wil daar toch een klein beetje op terugkomen, want dit is gewoon niet meer normaal.
Gewoon niet.

Nu is de tijd om op de bank te zitten, met thee en popcorn en chocola en films.
Maar ik moet werken, dus ik moet zo deze bui trotseren en als een verzopen kat daar aankomen.
Voor iedereen die wel thuis kan blijven en achter de computer kan blijven zitten en niet zoveel hoeft:
Klik hier voor meer, er staan echt hilarische filmpjes op.

Oh, en ook wat ik weer heb herontdekt: Pim Pam Pet, is leuk voor de saaie uurtjes des levens en al helemaal als je een collega hebt die als antwoord geeft op de vraag: ‘Zwaarder dan een olifant met een E’ als antwoord geeft: ‘Erica Terpstra’

'Wat neem je mee naar school met de K?'

Eén reactie »

Geef een reactie

