Leven – Start the day with a smile

Standaard

Vannacht droomde ik dat ik iemand een poets ging bakken, ik weet nog wel wie (mijn beste vriendje van vroeger, waar ik altijd samen met de transformers mee speelde, maar ik mocht nooit Megatron veranderen, want ‘dat was te moeilijk voor mij.’) maar ik weet dus niet precies waarom ik hem in de maling ging nemen.
In ieder geval, er was een complot met andere vrienden van mij en er was ook sneeuw, en mijn jeugdvriendje kwam nietsvermoedend naar buiten en daar gebeurde dus iets grappigs. Weet ook niet meer wat, maar mijn punt is dat ik kei en keihard moest lachen, ik gierde en de tranen rolden over mijn wangen en ik sloeg mijn handen op mijn knieën, ik denk dat ik zelfs op de grond was gaan liggen al lag er geen sneeuw, en toen werd ik dus heel hard lachend wakker. Ik heb mezelf wakker gelachen. En ik was gelijk in een goede bui, en het was kwart over 8, een mooie tijd, en dat was leuk.

Beter dan een paar weken geleden, toen had ik gedroomd dat mijn beider ouders overleden waren en ik door mijn broertje getroost moet worden, toen huilde ik zo hard dat ik ook huilend wakker werd.
Maar het werkt dus blijkbaar twee kanten op.

En om weer terug te gaan naar de positieve vibe, ik ga vandaag voor het eerst hummus maken.
En wellicht ook kaaskoekjes of iets met bulgur, dat weet ik nog niet. Als het lukt zal ik morgen receptjes en foto’s plaatsen!
En ook ga ik zo voor het eerst niet thuis schrijven, maar in een coffeetent. Ja, ik word een hipster in de coffeetent met wifi.
Kijken of verandering van spijs doet eten.

Fijne dag vandaag!

Eén reactie »

  1. Nou, je dag is in ieder geval prima begonnen, dat kan alleen nog maar goed gaan! Heel veel succes :) (kijk uit dat je niet te veel koffie drinkt though, die verleiding is groot en het komt de productiviteit niet ten goede). Succes met de hummus, die is helemaal niet moeilijk te maken en beeeeerelekker als-ie van je eigen hand komt!

Geef een reactie

