Luisteren – Oldies

Standaard

Het is vandaag zaterdag, en dat betekent… Voor dit blog niet zo heel veel, want er zit nog geen structuur in wat er op welke dag verschijnt, (zit ik wel over te denken, thoughts anyone?) maar ik vind het weer een mooie dag voor Golden Oldies!
Vandaag een zeer apart stelletje liedjes bij elkaar, maar gisteren na het werk schoten deze in mijn hoofd, en het voordeel van het muzieksysteem bij mijn werk is dat ze werkelijk bijna alles hebben, en nu had ik zin in deze drie liedjes:


Dolly Parton – Jolene
Ik heb vaak (lees altijd) moeite met countrysongs en alles wat daar op lijkt, maar deze is wel echt geweldig. Jolene, Jolene, Joooleeeene… (8)
Ok moving on:


Genesis – Land of Confusion
Kijk die clip, die is toch geweldig?


Bob Dylan – Lay lady lay
Op de een of andere manier heb ik heel erg het idee dat dit liedje met Robin Hood (de Disneyversie) te maken heeft. En ik weet niet waar dat vandaag komt, wellicht door Lady Marian ofzo, maar ik maak die connectie op de een of andere manier.
Buiten dat, een erg mooi liedje vind ik.

Fijn weekend!

Eén reactie Volgende »

Plaats een reactie