Doen – Shower yourself with forgetfulness

Standaard

Kennen jullie dat? Als je onder de douche staat, en je zo druk bent met nadenken, dat je vergeet wat je aan het doen bent. Tenminste, je vergeet niet dat je onder de douche staat (hoop ik), maar dan ben je aan het nadenken over wat je gedaan hebt of gaat doen, of wat je aantrekt, of wat je straks niet moet vergeten als je boodschappen gaat doen etc. en ik doe altijd erg routineus en gedachteloos mijn riedeltje van shampoo, cremespoeling, douchegel en facewash, en soms ben ik zo in gedachten verzonken dat ik werkelijk waar geen idee heb of ik al iets heb gebruikt of niet. Dan kan ik met de beste wil van de wereld niet herinneren of ik al mijn lichaam heb ingezeept of niet.
Ik had dat vandaag met de facewash, dus heb ik het voor de zekerheid alsnog opgesmeerd, maar dan kan dus ook prima betekenen dat ik een extreem schoon gezicht heb vandaag.

Ik zal kijken of mensen er wat over zeggen.

Eén reactie »

  1. Ik heb dat niet zozeer met nadenken als wel met nog half slapen en dan niet meer weten of ik iets heb gedaan of niet. Na korte nachten ben ik meestal dan ook extra schoon ;)

Geef een reactie

