Leven – Mijmeringen

Standaard


Het is nu bijna kwart over 3 ’s nachts en ik ben net thuis van een avond werken en over zeven uur ben ik alweer op mijn werk te vinden, dan om te openen en een dagdienst te draaien.
Dat is prima. Alleen wat weinig slaap, maar goed, who needs that anyway?
Ik, maar je kunt niet alles hebben.

Wat wel zo is, dat ik liever iets later ga slapen als ik weet dat ik de ochtend nog wat langer kan blijven liggen dan andersom. Met andere woorden, ik schrijf dit liever nu, dan dat ik morgen iets eerder opsta.
Dat gezegd hebbende, het was een drukke avond, het was natuurlijk ook weer supermooi weer, dus dan weet iedereen opeens ons terras wel te vinden.

Persoonlijk geef ik mezelf de schuld van het mooie weer, dat wil zeggen, ik was er prima ok mee dat ik niet op vakantie zou gaan deze zomer. Mijn veranderende levensstijl liet dat nu eenmaal niet echt toe, en ik dacht dat ik deze zomer genoeg zondagen mee zou pakken, zodat ik ook af en toe in het park of op het strand zou kunnen verblijven.
Nou, jullie weten allemaal hoe dat is afgelopen.

Dus, afgelopen vrijdag werd het me te gortig en heb ik dus redelijk spontaan een ticket naar Spanje geboekt. (Mijn oom en tante wonen daar, dus het blijft een budget verantwoorde vakantie), maar nu is het dus prompt (mooi woord!) prachtig weer.
Via deze blog neem ik de schuld van het weer van de afgelopen weken op mij, en geef ik toe dat ik al veel eerder een ticket had moeten boeken, zodat de zon hier zijn gezicht zou durven laten zien.
Het spijt me.

Nu ga ik slapen, ik wens jullie een fijne dag als dit gelezen wordt, en ja.
Viva la sunshine!

»

Geef een reactie

