Luisteren – Somebody that I used to know

Standaard


Morgen ga ik naar Lowlands, en daar heb ik heel erg veen zin in, zeker omdat ze zon hebben voorspeld (klop klop klop), maar dat betekent ook dat ik vandaag nog veel moet doen.
Dus ik ga even de stad in, dingen kopen (zoals voedsel, toiletgerief, maar ook een hoedje. Want dat wil ik.) en ik ga een wasje draaien, en vast spullen op een hoop gooien in mijn woonkamer, daar liggen nu een slaapzak en oordopjes, (de basics zeg maar) en dan vanavond nog werken en dan vanaf morgen 4 dagen compleet los.

Ik wilde jullie voor vandaag een heel mooi liedje meegeven, al zeg ik het zelf:

Gotye – Somebody that I used to know
Vooral als op 1.33 het refrein er in komt, echt wow.
Ik kende hem persoonlijk niet, maar Gotye is Wouter de Backer, een in België geboren jongeman (1980) en op jonge leeftijd verhuisd naar Australië en maakt dus prachtige muziek, ik had gisteren op mijn werk gelijk andere liedjes van hem aangezet en ik was wel fan.

Onder jullie nog Lowlanders?

»

  1. Mooi lied van Gotye, indd als het refrein erin komt: wauw.

    Weet je wat je wat mij betreft best een keer op je blog mag doen? Wat prachtige pianoliederen op een rij zetten. Alvast bedankt! En veel plezier op Lowlands :D

Geef een reactie

