Zien – Twee filmtips!

Standaard


Het is nu zaterdagochtend en ik ben nog ontzettend gaar van gisteren, maar wat is het hier gaaf!
De Douwe Egberts koffieman is net langsgeweest en ik moet mijn ogen dichtknijpen om niet blind te worden van de zonnestralen…

Nee, grapje, ik zit nu nog thuis achter mijn laptop vooruit te schrijven, ik wens geen internet te zien de komende dagen.

Voor vandaag twee filmtips in de categorie makkelijk, grappig, vermakelijk, luchtig, geen gedoe en erg Amerikaans ;)

De eerste is Fired Up:


Een cheerleaderfilm, maar dan net iets anders dan Bring it on.
Nu ja, de trailer zegt het eigenlijk allemaal al, maar het is gegarandeerd een cheer up mocht je een keer down zijn. (Ik begin al gelijk cheertaal uit te slaan, dat spijt me!)

De andere is Easy A met Emma Stone (wat een topwijf vind ik dat)


Deze heb ik inmiddels al zo’n heleboel keer gezien.
Geweldig. En er is een scène met die ouders van haar en haar broertje, zo grappig. Je kan me opvegen, elke keer weer.
Go check it out!

»

Geef een reactie

