Eten – It’s a mango monday!

Standaard


Een lekker sapje voor vandaag, voor iedereen die brak is en weer baalt dat het maandag is!
Boordevol vitamientjes en smaak ;)
Er zit in:
Een hele mango, een hele appel, een stuk komkommer en wat basilicum, en een beetje water, want ik kreeg alweer ruzie met mijn blender.
De mango is best overheersend, dus je moet wel mangofan zijn, maar vooral de basilicum erin verraste me, het gaf een erg lekkere bite!

Ik kom ergens vandaag terug, ik denk dat ik wel zo’n sapje kan gebruiken, maar dat moet dan nog maar even wachten.
Hopelijk volgen de foto’s, updates en eventuele fantastische muzikale ontdekkingen snel!

Geef een reactie

