Leven – The Low Life

Standaard

Hoe laat is het? Kwart over PARTYTIME!


Ik heb het overleefd, mijn eerste Lowlands, en wat was het leuk.

Mijn stem begaf het halverwege het weekend, met als hoogtepunt zondagnacht, toen ik iets eerder in de tent lag dan mijn tentgenoot en toen zij binnen was gestommeld, vroeg of ik nog wakker was en ik antwoordde met ‘Ja’, dacht ze even dat er een man in de tent lag.
Mijn schouders en rug zijn verbrand, omdat ik in alle haast de zonnebrand was vergeten, maar mooi rood is niet lelijk en uiteindelijk wordt dat bruin. Zegt men.
Mijn duimnagel is door onverklaarbare redenen doormidden gescheurd en ik heb mijn middelvinger verbrand aan een kaars. Dit door een geheel domme actie van mijn kant. (‘Is dit eigenlijk heet? AUW! Ja dus’)

Ik ben er weer bijna helemaal de oude. Gisteren goed geslapen, vandaag nog even goed slapen en dan zijn we er weer helemaal bij.
Dan volgt ook een uitgebreider verslag, met foto’s en allerlei. (misschien geluidseffecten enzo.)

Eén reactie »

Geef een reactie

