Eten – Culy.nl

Standaard

via culy.nl


Ik hou van koken, en ik hou van eten. Ik vind het heerlijk om over een markt te lopen en daar mijn groentes en fruit te halen en in het buitenland vind ik niets lekkerders dan smeuïge (blauwe) kaasjes, of goede worsten.
Ik ben lid van de Delicious. en elke maand dat het blad verschijnt wil ik bijna alles maken wat er in staat.
Uren kan ik kijken naar plaatjes van mooie gerechten, verse groenten die mooi gerangschikt zijn.

Daarom ben ik ook erg blij met de nieuwe site culy.nl die ik deze week ontdekte. Allemaal mooie foto’s, recepten, grappige verpakkingen, van alles staat er op!

Kennen jullie culy al?

Eén reactie »

Geef een reactie

