Leven – Na regen komt zonneschijn

Standaard


Ik ben er weer, ik zat even in een funk de afgelopen week.
Niet deze funk,

maar de funk die staat voor een downachtige staat. Het was een soort afterlowlandskater denk ik zo.
Maar ik ben er weer bij!

Ik heb mijn funk overwonnen door veel series te kijken (Community, is grappig) en ook heb ik eindelijk Toy Story 3 gezien, foei voor mij dat ik die nog niet had gekeken, maar foei voor jullie als er ook lezers tussen zitten die hem nog niet hebben gezien, want hij is echt heel leuk (en ook zelfs een beetje ontroerend, ik heb een traantje weggepinkt, maar dat kwam natuurlijk door de funk) dus ga die zien!
En verder heb ik veel geslapen, mijn stem is nu bijna weer helemaal de oude, alleen als ik ga zingen en hoge tonen wil produceren is er nog lichtelijk protest maar verder klink ik niet meer als Ron Brandsteder.

Vanmorgen had ik een heerlijk ontbijtje:

De omelet is gebaseerd op die van Lauren Conrad, maar zoals je ziet heeel anders, daar ik geen spinazie en ‘onionpowder’ had, en ook geen mozzarella. Dus eigenlijk is het een omelet zonder eigeel en fruit ernaast.
Maar het was wel lekker.

En nu ga ik de regen trotseren om met een vriendinnetje bij Bazar op de Albert Kuip te eten, en vanavond moet ik werken.

Jullie nog plannen vandaag?

Eén reactie »

Geef een reactie

