Luisteren – Some is better than none

Standaard

Twee mooie liedjes voor vandaag!
Het is grijs en grauw en ik heb een wilde nacht gehad (als in in raar gedroomd), allereerst heb ik moeten vluchten voor Orcs, en geloof me, dat is echt best wel heel erg eng.
En het tweede was, dat ik de baby van een vriendin optilde die toen keihard begon te huilen en toen bleek dat haar hoofd gedraaid was. Ook niet echt relaxed.
Dus ik wilde even fijne muziek om de dag weer goed te beginnen, vandaar twee leuke liedjes.

Eerst wilde ik alleen deze laten horen: (thanks to N.)


Brooke Fraser – Something in the water

En toen stond opeens deze rechts in de rij van liedjes, en die kende ik al, maar had ik al een tijd niet meer gehoord, ik vind deze versie zo mooi! Die man heeft echt een fijne stem.

Dus geniet van deze dag, met of zonder deze liedjes en dat de Orcs en Exorcist baby’s maar ver bij jullie vandaan blijven!

Eén reactie »

Geef een reactie

