Zien – Did you know?

Standaard

Gisteren was ik in het AMC, omdat mijn oom na vele jaren trouwe dienst als KNO-arts met pensioen ging.
Daar hoorde uiteraard een afscheid bij in de vorm van een borrel, maar daarvoor was er ook nog een heel symposium georganiseerd in een collegezaal, met sprekers, en studenten van de UvA konden er heen om punten te behalen.
Ik was er gewoon met mijn moeder omdat ik uitgenodigd was, helaas geen punten voor ons dus.
Het voelde wel weer raar, zo in de collegebanken moet ik toegeven, automatisch pakte ik mijn pen en schrift erbij om eventueel aantekeningen te maken.

Enfin, de eerste spreker opende met een filmpje, en dat filmpje vond ik zo interessant (ook wel mede door de soundtrack van Fatboy Slim, het swingde even de pan uit daar in die zaal) dat ik dacht, ik deel het even met jullie!
Er zaten wel shocking facts tussen moet ik zeggen, het is wel een filmpje uit 2010, ongelooflijk achterhaald zal het wel weer zijn, maar er is nog geen nieuwe versie, en ook is het Amerikaans, dus sommige dingen zullen niet relevant zijn perse, maar hoe dan ook. Kijk het, en laat je verbazen.
En swing dus een beetje mee met het liedje.

Geef een reactie

