Leven – Mijn vakantie

Standaard

Welkom, welkom lezers van het goede leven!
Ik ben weer terug uit Spanje. Dat was ik eigenlijk donderdagnacht al, maar dan moet je werken, en nog een keer werken, en heb je met mensen afgesproken en dan vlot het niet zo met de blog.
En dan denk je, maandag is een nieuw begin van de week, en dan begin ik met mijn leven te beteren (sporten, goed schrijven, blog bijhouden, gezond eten… Kennen jullie dat? Elke maandag voelt een beetje als 1 januari voor mij) enfin, dus nu is het maandag en is het weer blogtijd!

Voor vandaag heb ik wat kiekjes uit Spanje geplaatst, en daar hoort natuurlijk een bijbehorende soundtrack bij, zodat jullie het Spaanse gevoel een beetje meekrijgen, dus eerst liedje aanzetten, dan foto’s bekijken!


(Let vooral op het fantastische acteerstukje in het begin)

Ok, aan het swingen?
Dan komen hier de foto’s:














Wat zie je er hier allemaal? Ja, zon, want die was er, en strand en zee, want daar heb ik eigenlijk al mijn tijd doorgebracht. En een cortado, want die zou ik drinken, en ook beelden en gekleurde hekjes, want ik had de laatste dag mijn camera mee door een wandeling door de stad.
Het was heerlijk, en durf best te zeggen dat ik een mooie bruine teint heb opgebouwd. Die helaas hier weer weggeregend wordt, maar ik ben nu weer klaar voor de herfst en de winter.

Hoe was het hier?

»

Geef een reactie

