Luisteren – Mooie liedjes

Standaard

Allereerst goedemorgen!

Ten tweede, ik heb iets gedaan wat ik niet had moeten doen. En dat wist ik, daarom heb ik me er ook zo lang tegen verzet, maar gisteren was de verleiding te groot en heb ik toch toegegeven…

Ik heb Wordfeud gedownload en nu ben ik hooked.

Gisteren tot laat in bed gespeeld, vanmorgen ging ik weer verder, ja, dit wordt niets meer.
Het is vooral dat je constant kijkt of je tegenspelers al een woord hebben gelegd en dan nog eens uren puzzelen met je eigen letters en dan.. Nu ja, mede wordfeud spelers kennen dit wellicht, en als je het niet kent of niet hebt, wees blij, sticker voor jou.
Maar goed, ik kijk het even aan, anders vraag ik een van mijn vrienden de app weer te wissen.

Verder voor vandaag twee liedjes.
Het eerste liedje heb ik gehoord in de nieuwe aflevering van The Vampire Diaries. (Ja dat kijk ik, en ben groot fan, kijk dan, ik bedoel maar.)
Enfin, het nieuwe seizoen is dus weer begonnen, en toen ik deze kijk, en naar het einde de laatste scenes kwamen met dit liedje eronder.. Ja, ik kan wel zeggen dat ik een klein traantje moest wegpinken.
Supermooi dus.

En deze, ja, die kennen jullie denk ik al wel. In het begin vond ik dit liedje niet zo mooi, het blijft toch een Bon Iver cover en het is lastig om hun liedjes te coveren, omdat die zo speciaal en bijzonder zijn.
Maar toen kwam weer The Vampire Diaries om te hoek kijken, met weer een emotionele scene, dit liedje erbij en hop tranen werden er weer geplengd.
En nu ben ik fan. Zo makkelijk gaat dat ja.

Zijn hier nog Wordfeud/Vampire Diaries fans? (Hoeft niet perse allebei tegelijk hoor ;))

»

  1. Fijne liedjes… Heel mooi.
    Wordfeud is zeker verslavend! Wat werkt is om in te stellen dat je een melding krijgt als iemand een nieuw woord heeft gelegd. Dan hoef je niet steeds te kijken. Hoewel… Dat heb ik nu weer uit gezet, omdat ik er gek van werd.

Geef een reactie

