Doen – Lachen :-)

Standaard

Hebben jullie al gelachen vandaag?
Gelachen had ik had nog niet. Wel heb ik best hard gejammerd tijdens mijn sportschoolklasje (daarover later meer), maar hardop gelachen was nog niet gebeurd.
Maar toen ik plaatjes aan het zoeken was voor mijn blog, kwam ik deze tegen en toen moest ik toch wel hardop gniffelen, dat ik ze met jullie wilde delen.

Lachen is tenslotte supergezond en dat kun je niet vaak genoeg doen ;)


Hahaha, zo herkenbaar.


Waar is Wally?


Ik denk dus soms echt wel dat katten dingen zien die wij niet zien…


Heb ik gister nog gedaan.


True Story.


Hahaha, ja echt altijd gaat dit zo.


Bubblewrap, altijd raak.

Hahaha, ik kan er niets aan doen, maar ik vind die poppetjes zo grappig, en omdat hij met ‘le’ praat, hoor ik hem altijd in het Frans voor me en Fransen zijn natuurlijk hilarisch.
Nu ja, ik ben makkelijk te entertainen. :)

»

  1. Haha! Koude kussens, de aantrekkingskracht van bubble wraps, dwars door dingen heen kijken die er heus liggen, toch maar geen koude douche… Heel herkenbaar!

Geef een reactie

