Leven – Home Sweet Home

Standaard


Ik kan nog een jaar in mijn huis in Amsterdam blijven wonen. Dat hoorde ik vorige week en dat is erg fijn, want er was sprake van dat ik het einde van het jaar geen huis meer had en waarschijnlijk weer terug naar Rotterdam zou moeten verhuizen. Het is mijn hometown, dus vond het niet zo erg dat ik weer naar die stad terug zou moeten, ik vond het wel erg om mijn hele sociale leven hier achter te laten. Enfin, goed nieuws dus, ik zit nog een jaar in mijn huisje!

En dat maakt ook dat ik de laatste dingetjes op wil knappen, zoals een kapstok ophangen (Dat moest natuurlijk anderhalf jaar geleden al, maar dat gebeurde toen niet, en ja, voor je het weet denk je dat je bijna wegmoet uit het huis en ga je het ook niet meer doen.) en nog een hele mooie lamp.
Verder wil ik ook nog spulletjes, zoals een ding voor in de douche waar je al je shampoo etc op kwijt kunt.
Dan wil ik zo eentje die in de hoek past, maar dan met zuignappen en niet die je moet boren. Heeft iemand enig idee waar je die kunt vinden?

En in de keuken, waar ook mijn wasmachine staat, is het een beetje te vol en te druk, en ik wil daar een hangend systeem van verschillende ‘mandjes’ die onder elkaar hangen met touwtjes, zodat ik daar mijn uien en knoflook en citroenen etc in kwijt kan, maar ik weet niet waar ik dat kan vinden. Ik kon het niet eens googlen voor een plaatje. Toevallig ook hier iemand die weet wat ik bedoel en waar je dat kunt vinden?
(Of de naam, geef me de naam!)
En dan wil ik nog een foto of twee uitvergroten en in mijn woonkamer hangen.

Van die dingen dus.
Maar dat vind ik leuk, het hoeft ook allemaal niet tegelijk, maar wel voor het einde van het jaar.

En als de herfst dan nu snel zijn intrede komt doen vind ik het ook erg fijn om huismusserig bezig te zijn.

The huismus, doing his thing...

Hoe is het met jullie?

»

    • Hahaha, nee ik was al bang dat mensen niet zouden begrijpen wat ik bedoel. Maar ik blijf op zoek naar plaatjes en als ik er een heb komt hij op de site ;)

Geef een reactie

