Leven – And the award goes to…

Standaard

En the award for beste uitstelster ever gaat naar….. MIJ!
Woohoo en bedankt.
Nee maar echt, ik moet dus een opdracht maken voor een opleiding die ik doe. En die moet vandaag worden ingeleverd, en heb echt heus al wel wat. Maar niet alles, en ik zit me toch een partij te ‘procrastinaten’ zoals dat heet.
Zo heb ik mij gestort in een facebookdiscussie (het kwam zelfs zo ver dat ik een liedje van S club 7 er bij haalde), en ik doe niet echt heel veel met facebook, en heb ik voor mijn doen veel getwitterd vandaag. Ik twitter normaal eens per jaar, en nu toch al 3 keer vandaag, waarvan 1 een eigenlijk een dubbele was, maar goed, om het maar aan te geven.

En nu schrijf ik ook nog eens een blog hierover terwijl ik gewoon moet zeggen IK MOET AAN HET WERK. Nu.
In mijn verdediging, ik heb net een vriendin gevraagd voor de schop onder mijn kont via sms, en die is nog niet binnen, dus ja, dan kan ik ook niet heel veel.

Men, men, wat vermoeiend, ik ga aan de slag. Gewoon, hup aan het werk en niet stoppen tot het klaar is.
En dan denk je daarna, jeeeeeeetje, heb ik me hier zo druk om gemaakt?

Eerst even een boterham smeren.

»

Geef een reactie

