Leven – Oh autumn how I love you

Standaard

De laatste paar dagen was het mijn lievelingsweer; een zonnetje met een frisse herfstige lucht. (Ik heb altijd het idee dat de lucht schoner is in de herfst, wat volgens mij nergens op slaat, want er is net zoveel vervuiling in de lucht als anders, maar toch zuig ik graag mijn longen vol met deze herfstige lucht.)
Maar ik moest donderdag, vrijdag en zaterdag werken, dus heb ik niet kunnen doen wat ik het liefste wilde met zulk weer, en dat is naar de bossen.
Gisteren was ik dan eindelijk vrij en toog ik met een camera en een vriendin naar buiten en wat was dat lekker.
We hebben bijna drie uur gelopen, tussendoor even een koffie met een brownie genuttigd, veel gekletst en ik kiekte er af en toe op los.
Ik vind de kleuren van de herfst zo mooi, ik kan daar uren naar kijken.

Hierbij dus een selectie van mijn foto’s van gisteren!








Zijn jullie nog lekker buiten geweest?

»

Geef een reactie

