Luisteren – Florence & the Machine

Standaard

Ik was vorige week even bij mijn ouders, en ik vroeg mijn vader of hij al het nieuwe album van Florence & the Machine had gehoord, en dat hij niet. Ik ook niet trouwens, maar ik was zo benieuwd.
En toen ik vrijdagavond weer naar huis ging had hij de cd voor mij klaarliggen, superlief, dus ik had hem nog even snel op mijn iPod gezet voor ik in de trein stapte, en I love it.
Het vorige album heb ik al grijsgedraaid en ik kon niet wachten tot deze, en nu ben ik dus ook fan.
Maar echt extreem fan ben ik van het eerste nummer, Only if for a night, dus die zet ik hier even neer:

Die draai ik dus nu non-stop.
Het is zo mooi.

In in ieder geval, ik heb ook een beetje ruzie met mijn iPod, want ik mag de cd van Gavin deGraw er dus niet helemaal opzetten. Eerst deed hij 6 liedjes, van de 10, en nu heeft hij er opeens weer 2 afgehaald, dus heb ik er nog maar 4. Ik vind het gemeen, maar misschien heeft hij wel goede redenen.

Hoe is het met jullie?

»

  1. eeeeh ik sterf even ivm de eigen wil van je ipod en hoe je dat beschrijft :’D
    ik ben benieuwd naar F&TM, ik ga het zodra ik thuis ben meteen hosselen! lief van papa btw :)

Geef een reactie

