Leven – Nieuw jaar, nieuwe kansen

Standaard

Het is 2 januari en ik vraag me af hoeveel blogs nu van het stof worden ontdaan door hun schrijvers die zich hebben voorgenomen in het nieuwe jaar weer echt te gaan bloggen.
Ik val hier natuurlijk ook onder, al lag er niet zoveel stof op mijn blog, het was meer zo’n laagje waarvan je schoonmoeder, als ze je thuis op komt zoeken, met een minzaam gezicht over je kast gaat en dan zo kijkt naar haar vinger en dan zo wrijft en opmerkt dat je het zeker te druk hebt om schoon te maken.

Zo erg was het dus niet. Voor de duidelijkheid.

Maar goed, ik ben er dus weer. En het idee is ook om er weer te blijven. Consequenter ook, en wellicht wel meer met een stramien. Op maandag altijd zus en op dinsdag altijd zo. Maar dat moet ik nog even kijken of dat gaat lukken. (Kijk, dit soort dingen had ik dus eigenlijk vorige week moeten bedenken, maar dan ben je te druk met heel ongezond leven want het telt toch niet in die week.) (Of ben ik de enige die zo denkt de laatste week van december?)

Ik deel gelijk een mooi liedje met jullie, deze hoorde ik vorige week op de spotify lijst op mijn werk voorbij komen:

Het is al een ouwetje, maar ik had het liedje nog nooit gehoord, dus bij deze.

Ik moet zeggen, ik heb wel zin in 2012. 2011 was ook eigenlijk wel een topjaar voor mij, gestopt met mijn baan en bezig aan een roman, maar het kan nu alleen maar beter gaan.
Zoals dat het boek afkomt bijvoorbeeld, en nou ja, allerlei leuke andere projecten waar ik nog mee bezig ben en waar jullie snel wat over horen hoop ik!

Dit wens ik voor jullie allemaal!

Liefs!

»

Geef een reactie

