Leven – Go shorty, it’s your birthday (nog niet hoor!)

Standaard

Ik ben dus bijna jarig. En met bijna jarig bedoel ik over 22 dagen.
Dan word ik 27 jaar op 27 januari, en ik vind dat dat wel een keer groots en leuks gevierd mag worden.
Dat bedacht ik me gisteren tijdens werk, en dan moet het ook allemaal gelijk geregeld worden, wat natuurlijk niet gaat, want ik ben aan het werk.
Maar ik heb al een lijstje gemaakt met genodigden, en een thema bedacht, en met het menu ben ik nog niet zo ver, ik heb namelijk twee dingen en dat is nog niet genoeg (suggesties voor kleine leuke snacks/hapjes etc. zijn echt meer dan welkom, laat een comment achter!)

En ik moet nog een uitnodiging hebben, heb al wel een idee hoe en wat.
Plus activiteiten zoals koekhappen enzo. Nee, dat laatste is een grapje, maar heb wel nog een heel leuk idee wat ik wil doen.
En ik moet een playlist, met leuke liedjes, jazzy voor in de middag, hitjes voor in de avond.

Kortom, verjaardag plannen, erg leuk, maar vooral erg stressvol, en dat je dan denkt, waarom doe ik dit eigenlijk?

Maar ja, ik word maar een keer 27 op 27 januari. Daarom denk ik.

(Maar zonder grappen, alle tips regarding verjaardag/thema’s/eten/muziek/familieruzies/etc. tell me!)

Liefs!

Eén reactie »

  1. Wat leuk dat je een groot feest gaat plannen voor je verjaardag :) Ik ben echt zo slecht in die dingen dus meestal vier ik mijn verjaardag maar gewoon in de kroeg. Voor playlists zou ik spotify afstruinen, genoeg fijne playlists te vinden waaruit je je eigen playlist kunt samenstellen. En ik denk dat je vooral ook niet teveel moet willen plannen. Zorg voor muziek, genoeg drank en genoeg hapjes (mochten de hapjes toch te weinig blijken, zorg voor chips als back-up) en dan denk ik dat je feestje altijd zal slagen :) Beter dan dat je gestresst rond rent omdat alles niet volgens plan verloopt :)

Geef een reactie

