Doen – Nothing much really… :)

Standaard

Vandaag had ik (redelijk) vroeg mijn wekker gezet om een lesje Essentrics te volgen. Maar, vannacht heb ik had enige tijd wakker geleden door de storm die mij had gewekt en ik dacht, fuck dit en ik draaide me nog een keer om en bedacht dat ik het lesje daarna, Zumba, wel zou gaan volgen.
Ook iets later dacht ik nah, vandaag even niet en vanaf dat moment wist ik, vandaag wordt het niets meer.

Ik had genoeg dingen te doen, de uitnodiging maken voor mijn verjaardag bijvoorbeeld en schrijven. Opruimen en wassen stonden ook nog op de lijst en natuurlijk een nieuwe blog, maar in plaats daarvan heb ik een begin gemaakt van de uitnodiging en heb ik de film Pineapple Express gekeken, een film die nog op mijn to watch list stond en die erg grappig was, en toen kreeg ik zin om Forgetting Sarah Marschall nog eens te zien (ook een topper) en die heb ik voor de helft gekeken en toen moest ik weg omdat ik ging eten bij vriendinnetjes.
Daar ben ik ook nu net gearriveerd en ik heb even gevraagd om de laptop te lenen, want ik wilde jullie vandaag niet zonder blogje achterlaten… :)

Hoop dat iedereen een fijne vrijdagavond heeft, en sowieso een superleuk weekend!
Rust uit, ga los, doe je ding.

Een lekker liedje om het weekend te beginnen voor jullie:

Liefs!

Geef een reactie

