Zien – Foto’s door Jason Lee

Standaard

Het leukste van twitter en facebook vind ik eigenlijk dat je door andere mensen gewezen wordt op mooie dingen. Zij plaatsen links naar mooie liedjes, interessante blogs, fijne artikelen und so weiter.
Net kwam er in mijn facebook een link voorbij naar een vader die foto’s maakt van zijn dochters.
Zijn site, of eigenlijk een blog die speciaal aan zijn twee dochters is gewijd, staat vol met foto’s van deze echt überschattige meisjes.
Hij maakt schitterende foto’s van vakanties, de eerste dag naar school, balletuitvoeringen, buitenspelen etc, maar de foto’s die ik vooral hilarisch vind zijn de foto’s waarbij iets heel geks doet met zijn meiden, kijk maar wat ik bedoel:

Heerlijke foto’s toch? Vooral die laatste vind ik schitterend.
Kennen jullie nog mooie fotoblogs of fotografen die de moeite waard zijn?

Fijn weekend alvast!

Liefs

PS: Kijk voor nog veel meer foto’s op: http://kristinandkayla.blogspot.com/

Alle foto’s zijn gemaakt door Jason Lee

»

  1. Hmm , ik vind de meisjes suuuuperschattig en mooi, maar ik vind die foto’s wel heel erg gephotoshopt hoor. Jammer, want ik ben zo iemand die ‘de fotograaf’ ervan dan niet meer zo serieus kan nemen :( (maar misschien is dat mijn makke?)

Geef een reactie

