Leven – Sunday and the things I like

Standaard

Het is zondag, en ik heb al een hoop gedaan vandaag. Vroeg opgestaan, afgewassen, opgeruimd, wasje gedraaid, lekker gegeten. Vanavond ga ik vrijwilligerswerk doen, koken voor bejaarden, samen met een vriendinnetje. Ik heb gehoord dat we Iraans gaan koken, dus ben erg benieuwd!

Verder:
Ik heb een nieuwe leuke serie!
Don’t trust the Bitch in apartment 23.

Er zijn pas 4 afleveringen uitgezonden, maar I like! Het leukste vind ik eigenlijk gewoon James van der Beek die zichzelf zo ontzettend leuk belachelijk maakt. Hij is echt wel heel grappig.
Ik kan nu helaas geen filmpje vinden met wat grapjes van hem uit de serie, maar des te meer redenen om deze show aan je (waarschijnlijk al heel lange) lijst van shows toe te voegen.

Dan drie liedjes die ik momenteel non-stop luister:


Ben wel echt weer fan van het nieuwe album van Miike Snow, blij dat er weer een nieuwe is!


Deze band is geweldig, de hele cd is super (My head is an animal).
Ze zijn al een tijdje bezig, maar ik hoorde pas een paar weken terug voor het eerst van ze, maar dat is niet erg, dan kan ik nog volop genieten van al het moois.


Deze kwam ik tegen tijdens een hoop doorklikken bij Youtube, erg mooi liedje. Staat continue op repeat.

Fijne zondag!

Liefs!

»

Geef een reactie

