Leven – Happiness is just around the corner

Standaard

De fijne dingen van afgelopen week, want die moeten ook gewoon genoemd worden.

*Zitten in mijn vensterbank met een glaasje wijn, laptop voor mijn neus, avondzonnetje op mijn gezicht, het enige dat mist is een goede ruggensteun, maar verder zit ik er heerlijk.
*Afspreken met mensen die ik al een tijd niet meer heb gezien. Niets geeft zoveel energie als een dierbaar iemand spreken na lange tijd en je over je woorden heen valt omdat je zoveel wilt vertellen en weten en je bijna stuiterend op de bank zit van leukheid.
*Blij met mijn fiets. Niets nieuws of bijzonders, maar ik hou gewoon zo van fietsen door de stad en als ik dan om auto’s heen kan manoeuvreren die op elkaar aan het wachten zijn omdat een vrachtwagen van 80 meter lang een U-turn probeert te maken, dan lach ik in mijn vuistje ja.
*De cd van of Monsters and Men aanzetten bij het openen op mijn werk, als ik nog alleen ben en het volume hard draai en meezing terwijl ik de kaarsjes aansteek en een schoon sopje pak.
*Restjes eten, gegrilde courgette erbij, en warm Turks brood uit de oven, vriendinnetje die een goddelijke bolognese saus mee brengt, samen met rijst en paprikasalade, en een feast was born.
*Elke ochtend vroeg opstaan en sporten, rustig ontbijten, kop thee erbij, een blogje schrijven, een mailtje tikken, en als ik een paar uur later aan het werk moet bij het cafe, heb ik er al een heel nuttige dag op zitten.
*’s Nachts niet kunnen slapen (ok, dat is wel vervelend) omdat je bruist van de ideeën en de energie en je eigenlijk alleen maar door wilt gaan met al je plannen.
*Een vakantie boeken, jeej zon strand zee en lekker eten. Verder ga ik vrij weinig uitvoeren daar. Ja, een heel mooi bruin huidje kweken, maar dan houdt het ook wel weer op. Bruin en uitgerust zal ik wederkeren. Ok, is pas over twee maanden, maar toch, de tijd gaat harder dan je denkt!

Ik bruis gewoon deze week en ik neem het er van, wie weet hoe lang het duurt ;)

Hoe was jullie week?

Liefs!

»

Geef een reactie

