Doen – Hush

Standaard


Ik moet nu werken, en het is mooi weer en hemelvaartsdag, dus het zal wel druk worden.
Dat is ok, dan gaat de tijd lekker snel voorbij.
Wat wel jammer is dat ik mijn bronchitishoest weer terug heb en mijn stem klinkt als schuurpapier. Zal je zien dat niemand me verstaat straks en ik alles moet herhalen waardoor mijn stem nog meer verdwijnt en ik uiteindelijk moet gaan werken met een bordje om mijn nek en een marker.
Maar gisteren had ik al een luie dag, toen heb ik alle series bijgekeken (bijna alle series dan)(niet alle series van de wereld, gewoon de series die ik kijk) en lekker in bed gelegen, maar nu kan dat niet. Er moet brood op de plank komen. Ha!
Als ik niet had moeten werken had ik misschien ook wel zo naar een terrasje gegaan en een koffietje (of thee met honing is waarschijnlijk beter in mijn geval nu) gedronken, met een krantje. Wow, dat zijn veel verkleinwoorden, kan gebeuren soms.

Gaan jullie nog leuke hemelvaart plannen beleven? Of moeten er ook een paar werken?

Liefs!

Eén reactie Volgende »

Plaats een reactie